Επιστροφές/Εγγύηση προϊόντων

  1. Όλα τα προϊόντα καλύπτονται από την εγγύηση του κατασκευαστή και είναι αποκλειστικά υπεύθυνος αυτός για την επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος μετά από την διαπίστωση βλάβης ή δυσλειτουργίας
  2.  Σε περίπτωση αδυναμία επισκευής του προϊόντος εκδίδεται πιστωτικό με αξία ίσης με την αξία του προϊόντος που ορίζει ο κατασκευαστής μετά απο εκτίμηση του χρόνου που εχει περάσει και την αξία του την δεδομένη χρονική στιγμή
  3. Τα προϊόντα πρέπει να αποστέλλονται με το παραστατικό αγοράς και με μια φόρμα αναφοράς από τον πελάτη/επιχείρηση για το πρόβλημα που υπάρχει στην εκάστοτε συσκευή/προιόν
  4. Δεν υπάρχει δέσμευση χρόνου ελέγχου για τα προϊόντα οταν αποστέλλονται στην εταιρεία μας. Ο χρονος εξαρτάται από πολλούς παραγοντες, οπως ο χρόνος μεταφοράς, ο φόρτος εργασίας και η ενημέρωση του κατασκευαστή/προμηθευτή. Σε κάθε περίπτωση, γίνονται προσπάθειες για άμεση εξυπηρέτηση
  5. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να ειναι σε άψογη εμφάνιση (εκτός απο μικρά σημάδια λόγω χρήσης) και ο πελάτης/επιχείρηση που το επιστρέφει, θεωρείται δεδομένο οτι προβεί σε ενα στοιχειώδη έλεγχο της κατάστασης του κάθε προϊόντος και την αποστολή του στο χώρο μας καλά συσκευασμένο και με ευθύνη του αποστολές για τυχόν χτυπήματα κατά την μεταφορα και είναι υπεύθυνος για την αποφυγή αυτών