Υπηρεσία DropShipping

Όροι και προϋποθέσεις

Ο συνεργάτης οφείλει να είναι ενεργό μέλος του πελατολογίου μας, άρα και εγγεγραμμένο μέλος στην b2b ιστοσελίδα μας

Ο συνεργάτης οφείλει να τοποθετηθεί τις παραγγελίες ηλεκτρονικά, γράφοντας στο πεδίο των σημειώσεων την ένδειξη DROPSHIPPING, ή μέσω email στο dropshipping@techwave.gr ακριβώς τα είδη κάθε παραγγελίας.

Ο συνεργάτης οφείλει να έχει συμφωνία με μια εκ των εταιρειών ΕΛΤΑ Courier, ACS, Speedex Courier, ΕΛΤΑ Courier και Courier Center και τα δέματα θα αποστέλλονται στον τελικό πελάτη με voucher που  θα είναι στο όνομα του συνεργάτη και ως αποτέλεσμα αυτού, οποιαδήποτε χρέωση θα γίνει στο τιμολόγιο που έχει συνάψει ο κάθε συνεργάτης με την συνεργαζόμενη μεταφορική courier που θα παραλαμβάνει. Δεχόμαστε και voucher μέσω marketplace (Καλάθι του skroutz, Shopflix, κτλ)

Οι παραγγελίες DropShipping υποχρεωτικά πρέπει να γίνονται μέχρι τις 11 το πρωί για να αποσταλούν την ίδια μέρα.  Οποιαδήποτε παραγγελία μπει μετά από αυτή την ώρα, η αποστολή θα θα γίνεται την επόμενη εργάσιμη μέρα. Μέσα στην συγκεκριμένη ώρα πρέπει να έχει γίνει και η εξόφληση της μέσω των τρόπων πληρωμής

Ο συνεργάτης μπορεί να ειδοποιεί ο ίδιος την συνεργαζόμενη μεταφορική για την παραλαβή αλλά μπορεί να γίνει και από εμάς κατόπιν συνεννόησης. Τα απαραίτητα παραστατικά όπως αποδείξεις λιανικής και τιμολόγια προς τους πελάτες, θα αποστέλλονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά από τον συνεργάτη. Και ουδεμία ευθύνη φέρει το TechWave για την αποστολή των συγκεκριμένων εγγράφων

Το TechWave συσκευάζει με ασφάλεια τις αποστολές. Ουδεμία ευθύνη όμως φέρει για τυχόν  απώλειες, καταστροφή των προϊόντων κατά την μεταφορά, ή επιθυμία υπαναχώρησης από τουςπελάτες. Αν ο τελικός πελάτης επιθυμεί την επιστροφή ή υπαναχώρηση προϊόντος, αυτό θα επιστρέφεται στην διεύθυνση του συνεργάτη σύμφωνα με την πολιτική επιστροφών του συνεργάτη και χωρίς καμία απαίτηση από το TechWave. Σε περίπτωση δε, καταστροφής του προϊόντος κατά την μεταφορά, ο συνεργάτης οφείλει να κινήσει τις διαδικασίες για αποζημίωση μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών σύμφωνα με την συμφωνία αυτών

Σε περίπτωση προβληματικού προϊόντος ο συνεργάτης είναι υπεύθυνος για την παραλαβή του προϊόντος και την αποστολή πίσω στην εταιρεία μας. Αν όντως το προϊόν διαπιστωθεί προβληματικό αποστέλλεται στον πελάτη καινούριο χωρίς χρέωση. Αν δεν κριθεί προβληματικό, ο συνεργάτης χρεώνεται τα έξοδα αποστολής προς
αυτόν εκ νέου του επιστρεφόμενου προϊόντος χωρίς κάποιο δικαίωμα αποζημίωσης

 

Χρεώσεις υπηρεσίας

Ο συνεργάτης έχει δικαίωμα να επιλέξει είτε μέσω μηνιαίας χρέωσης είτε κάθε δέματος ξεχωριστά

1)Η τιμή για κάθε δέμα που δεν είναι υπερβαίνει τα 2 κιλά σε βάρος ή ογκομετρικά είναι 0,25€+ΦΠΑ

Σε περίπτωση που υπερβαίνει τα 2 κιλά είτε σε βάρος είτε ογκομετρικά ή χρέωση είναι (0,25+0,20 για κάθε κιλό πέρα των 2 κιλών) +ΦΠΑ

2)Η μηνιαία χρέωση είναι 30 ευρώ+ΦΠΑ ανεξαρτήτου αριθμού αποστολών και βάρους

 

Ο συνεργάτης οφείλει να καταβάλει το ποσό των προμηθειών(αν πρόκειται για το μοντέλο χρέωση-κάθε-δέμα) κάθε 15 μέρες μετά από συμφωνία στον
αριθμό και είδος αποστολών. 
Αν πρόκειται για μηνιαία χρέωση, προκαταβάλετε έως και 5 κάθε τρέχοντας μήνα

Σε περίπτωση επιστροφών ή μη παραλαβών, το TechWave δεν φέρει κάποια ευθύνη και δεν επιστρέφεται καμία προμήθεια για αποστολή που έχει ήδη αναχωρήσει
από την εταιρεία

 

Οι συγκεκριμένες χρεώσεις και όροι ισχύουν από την μέρα υπογραφής της σύμβασης. To TechWave διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των όρων αλλά υποχρεούται να ενημερώσει τον συνεργάτη για την αλλαγή αυτών δέκα(10) εργάσιμες πριν την έναρξη ισχύος τους

 

Για την έναρξη συνεργασίας Dropshipping, απαιτειται η υπογραφή και απο τους δυο πλευρές την σύμβασης που βρίσκεται εδω